2 maj

Åter till vardagen efter en mysig långhelg där jag fått spendera nästan alla timmar tillsammans med Jörgen. Onsdag idag då, känns som måndag. Har ett seminarie 14.45 men eftersom bussförbindelerna är sååå bra i norrbotten måste jag ta bussen till universitetet 11.40. Men då är det tur att jag har en fin pluggkompis i Luleå som väntar. Just nu sitter jag och försöker plugga lite men det kändes inte så roligt :b

Igår var det spelarmöte med innebandyn. Vet inte riktigt hur det känns. Jag har i alla fall bestämt mig för att inte satsa och bara spela i utvecklingslaget i år på grund av att jag inte har tid att lägga ner så mycket tid som det krävs när jag både pluggar och jobbar. Jag fick blandad respons av tränarna men det är så jag vill göra. Det verkar dock bli stenhård fysträning i sommar för bägge lagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0