23 maj

Onsdag idag och fem dagar till första tentan. Vill göra som jag alltid vill den här tiden på året när det är som mest i skolan, bara gräva ner mig och komma upp igen när allt är över. Meeen nu ska vi vara positiva, har ju ändå lite att vara glad över. Idag ser min dag ut så här: Plugga naturvetenskap och eventuellt lite vetenskapsteori hela dagen fram till kl 6 då jag ska på öppet hus på Sebastians skola. Imorgon: Exkursion på Bärlingeberget mellan 9 och halv 3, hem och plugga vetenskapsteori hela kvällen. Fredag: Jörgen åker till Italien :( Har två examinationer i skolan, sen handla på storheden och hem och plugga hela kvällen. Lördag: Plugga, plugga plugga. Söndag: Samma som lördag. Måndag: Skriva tenta och plugga till nästa tenta + hämta Jörgen från Kallax :D Tisdag: Sista tentan + statistikinlämning. Onsdag: SOMMARLOV!

Så på onsdag nästa vecka kommer jag ha ett liv igen då jag förhoppningsvis ska jobba :)

Jaja nu ska jag fortsätta med naturen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0