31 maj

Hejhopp! Var ett tag sen nu men har haft fullt upp med skolan. Jag har nästan avslutat mitt första år på universitetet, har bara en halv inlämningsuppgift kvar. Gjorde de sista tentorna måndag och tisdag, så skönt! Uppgiften ska in på söndag men är nästan klar med den. Igår, första dagen på mitt "sommarlov", blev det jobb på torpgärdans förskola. Idag har jag varit ledig så har passat på att städa sovrummet, hämtat lillebror från skolan, skurat badrummet och organiserat upp i "burk-skåpet" i köket. Det var kaos i det skåpet och igår kom jag hem med en kasse med tupperware grejer som jag fick av Eva :)

Nu har jag suttit och läst lite topphälsa och försökt hitta motivationen till träning igen, gick väl ganska bra. Bestämde mig för att ta en joggingtur till och från björns för att kika lite på Sebbes fotbollsträning ikväll. Nu ser jag på klockan att det är dags att börja med maten.

Pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0