6 maj

Då har det återigen kommit mer snö, inget jag tycker om men har ändå kommit på att det inte är något att gnälla över, det försvinner ändå så fort. Kan uppdatera lite kort om vad som har hänt och som händer i mitt liv just nu. Var på 60-års kalas i torsdags för min mormor som är 40 år äldre än mig, vikarierade i en fjärdeklass på min gamla skola, jobbade från 8 till 17.30 i fredags på två olika skolor, var med massa folk i Linneas nya lägenhet igårkväll, har hjälpt svärmor att flytta idag och sitter nu och pluggar.

Det är var som har hänt. Kan också lägga till att jag antingen håller på att bli förkyld eller så kommer allergin. I vilket fall kan jag inte träna just nu vilket gör mig tokig, behöver verkligen det. Har varit så lat på sistone och nu när jag har tänkt komma igång igen så blir jag förkyld/allergisk. Inte kul!

Men men, nu ska jag fortsätta plugga lite tills Jörgen kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0