15 november

Den här veckan har det blivit lite för mycket jobb och lite för lite pluggande... Jag vet att jag borde säga nej till lite jobb men nu fick jag chansen att jobba tre dagar på samma ställe och det är ju ren lyx! Annars blir det som mest två dagar om jag har tur och nu när jag faktiskt hade chansen att ta alla tre tänkte jag att jag får plugga lite extra på kvällarna. Det var lättare sagt än gjort, jag tror mest det beror på att uppgiften jag borde jobba med känns sååå jobbig.
 
Annars då, Jörgen jobbar sent i dag så jag sitter och ser på vänner samtidigt som jag jobbar lite smått på den jobbiga uppgiften. Imorgon blir det mer jobb och sen mysig hemmakväll. På lördag ska jag försöka köra ett ryck med plugget och sedan ska jag släpa med min käre sambo på bio ;D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0