26 november

Igår var det full rulle med städning på förmiddagen och sen kalas och främmande hela dagen. Fick sååå mycket fina saker så jag känner mig bortskämd. Till exempel av min älskling fick jag ett supersnyggt skoterställ, av min fina lillasyster ett jättefint förkläde, av mormor och morfar fick jag massa bakgrejer och en matberedare, av min fina storasyster fick jag en superfin tårta samt massa smågrejer som smink, av mamma och pappa fick jag en supermysig onepiece i fleece, ljuslyktor och mer bakgrejer, sen fick jag massa ljus, sängkläder, en kastrull, en halv dammsugare (fick den tillsammans med jörgen) och lite mer grejer.
 
Hade en jättebra dag trots förkylningen som idag har blivit värre, har dessutom åkt på öroninflammation som gör att alla som pratar låter som robotar (lite läskigt faktiskt). Så det blev inget jobb idag och måste vara hemma från skolan imorgon ;/ Hatar att vara sjuk, har så mycket att göra men ingen energi att göra det...
 
Ajja, ska ta panodil, nässpray och äta c-vitamin så är jag nog snart frisk :)
 
Här är tårtan jag fick :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0