28 november

Blää vad jag inte tycker om att vara sjuk, tror i och för sig inte att någon gör det men att ha halsont, huvudvärk, snuva, öroninflammation räcker, dessutom kräktes jag imorse och trodde att jag åkt på magsjuka men det verkar inte så. Det är säkert bara av förkylningen som det blev för mycket eller något. Jag har i alla fall kunnat läsa lite idag men det är väl det enda nyttiga jag har gjort. Annars har jag sett hela jul i kapernaum och lite av OC, inte har jag fått i mig nå mat idag heller så jag borde väl gå och äta något.
 
Imorgon får vara sista dagen jag är sjuk för på fredag har jag inte tid längre, då är det skola, träning med småtjejerna och middag hos Carro som jag måste hinna med.
 
Nu har jag gnällt nog för idag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0