9 november

Då har vi börjat en ny kurs som hittills verkar ganska tung, förvirrande och stressframkallande. Vi ska läsa den här kursen på bara några veckor och har jättemycket att göra. I onsdags fick vi veta att vi ska bearbeta en (eller två, har inte riktigt förstått än) böcker till på tisdag. Igår och idag har jag jobbat halvdag så jag ska hinna plugga hela eftermiddagarna. Idag ska jag dock iväg på innebandy kvat över 5 på arenan och jag måste promenera dit och helst äta middag innan så jag har inte så mycket tid. Men jag ska inte vara negativ, idag har jag jobbat med så fina barn så man kan inte annat än vara glad. Tänk att mitt jobb är så givande, man blir så glad och upplyft av alla barnen.
 
Nu ska jag plugga vidare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0