11 oktober

Den senaste veckan har jag blandat med skola, egenträning, undvikit magsjuka, plugg och idag med jobb. Fick jobb i en förskoleklass idag, ensam lärare med 17 barn. Dessa barn är alltså 6 år och har precis börjat skolan. Det var en väldigt intensiv klass så huvudet är helt slut, även rösten. Annars var det en kul grej att prova, att få bestämma helt och även pröva lite egna grejer. Provade faktiskt en sångstund som vi har haft som examinationsuppgift precis nyss, det blev en succé! Annars har jag sålt två böcker idag och nu sitter jag och pluggar innan älsklingen kommer hem. Då ska jag laga lite middag och sen åka till erikslund och hälsa på samt handla.
 
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0