17 oktober

idag blev det varken jobb eller skola vilket känns ganska skönt. nu hinner jag plugga, tvätta och städa. när jag har tvättat färdigt ska jag ta en promenad i halkan in till stan för att lämna tillbaka några böcker på biblioteket och sen promenera vidare till mamma och pappa och äta middag där och sen åka med pappa till arenan och kika på match. 
 
jörgen är som sagt i budapest i veckan och det är sjukt hur mycket man kan sakna någon. även om han är borta ganska mycket med jämna mellanrum så blir det inte bättre. jag hatar att vakna på morgonen utan honom vid min sida, jag hatar att gå och lägga mig utan att han är hemma, jag hatar att komma hem på kvällen när ingen är hemma och väntar på mig. kom hem nu älskling! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0