29 oktober

Idag är ingen vanlig dag för det är Jörgens födelsedag! 20 år fyller mitt hjärta idag. Har hunnit uppvakta han lite tidigt på morgonen med frukost på sängen och presenter, tyvärr har han åkt iväg för att jobba nu. Men ikväll ska vi gå ut och äta någonstans. Vi hade kalas igår och det var full rulle hela dagen med mycket folk i vår lilla 2:a. I lördags stod jag och bakade hela dagen så vi kunde bjuda på, kolakakor, chokladbollar, kokostosca, tre olika cupcakes och två tårtor. Något som är bra (eller egentligen dåligt) med att ha kalas är att det blir så mycket fika över. Har satt det mesta i frysen men har ändå så det räcker ett bra tag framöver ;b
 
Klockan är bara 8 och jag sitter färdigombytt och färdigfixad för att eventuellt jobba. Eftersom de inte har ringt än verkar det inte bli något idag men man vet aldrig. Jag har dessutom hunnit göra färdigt i princip hela powerpoint uppgiften, har bara en sak som bråkar med mig.. Om det inte blir jobb idag ska jag städa, diska, plugga och ta en prommis.
 
Puss och grattis på min älskling ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0