30 oktober

God morgon!
 
Börjar med att berätta om min härliga dag igår. Det blev inget jobb och jag pluggade det jag behövde tdigt på morgonen. Vid 10 klädde jag på mig ordentligt och promenerade iväg till björns i 15 minus grader. Där var Sebbe hos mormor och morfar, följde mormor och handlade, fick lunch och sen gick vi ner på isen och Sebbe åkte skridskor. Nämnde jag att det var hur fint som helst ute igår? Minusgrader, sol och träden gnistrade.
 
 
Bilden är tagen när jag promenerade till björns.
 
Efter vi hade varit nere på isen skulle jag promenera hem igen men blev stoppad av gammelmormor som såg mig genom fönstret så gick in till henne och fick fika :)
När jag kom hem pluggade jag lite till och sen hade jag och Jörgen myskväll med pizza och tårta.
 
Idag blir det inge jobb heller så är hemma och pluggar och ska kanske ta en promenad sen, beror på vädret. Just nu är det lite lätt snöstorm så jag tror jag väntar en stund : )
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0