4 oktober

I veckan har jag jobbat två dagar, varit på fältstudier en dag och nu väntar två dagar fulla med plugg. Igår var jag på fältstudier på Fagernäs, fotade höstbilder till min film, pluggade, åt middag hos mamma och pappa, var hos Lisa och hann surra med tjejerna och träffa söt-kissen en liten stund och sen var jag och pappa på arenan och kollade innebandy. Hade fullt upp kan man säga.
 
Idag har jag tänt en massa ljus och är faktiskt ganska effektiv med mitt pluggande. Har gjort klart nästan hela filmen som ska redovisas på måndag och nu håller jag på att skriva ihop arbetet från fältstudierna.
 
Det är ju kanelbullensdag idag och jag hade tänkt baka men regnet öser ner ute och jag har inte jäst hemma. Så om någon vänlig själ vill komma med lite bullar till mig skulle jag inte bli ledsen ;))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0