5 oktober

Och så var det fredag igen! Det bästa med fredagar är att jag vet att jag får spendera två hela dagar med Jörgen (oftast i alla fall). På veckorna träffas man inte så super mycket, visst vi bor tillsammans men eftersom han jobbar 8-17 i luleå varje dag och mina tider varierar från dag till dag, varvat med träningar och allt vad det är blir det mest sent på kvällarna man hinner umgås. Därför älskar jag helgerna :)
 
Idag har jag pluggat, har gjort en gruppuppgift med mina två gruppmedlemmar här hemma hos mig, det gick mycket fortare än vi trodde så det var skönt. Sen har jag promenerat upp till stan och lämnat en bok på biblioteket samt handlat på coop. Nu sitter jag i soffan och skriver på min fältstudieinlämning. Det går framåt. Dock funderar jag på att bara skriva lite till och sen ta helg ;)
 
I helgen vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på, sebbe kommer och sover här imorgonkväll så då ska vi väl hitta på nåt skojsigt med han men annars har vi inte planerat in något.
 
Trevlig helg på er :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0