27 januari

Här var det dött! Har väl egentligen inte så mycket att säga så jag kan punkta upp det för er.
 
  • Skolan flyter på som vanligt, har haft en tenta som jag var helt säker på skulle gå åt h-vete men som verkar ha gått rätt bra.
  • Har jobbat lite igen efter ett ganska långt juluppehåll, känns bra!
  • Det är ljusare på dagarna vilket är såå jäkla skönt!
  • Innebandyn rullar på, skönt att röra på sig igen.
  • Har testat att göra rosor av sockerpasta och blivit ännu mer intresserad av att baka.
  • Har bestämt att jag ska prova minst en ny maträtt i veckan att laga. Jag har en tendens att laga sådant jag kan och som jag vet att både jag och Jörgen gillar.
  • Ska också bli bättre på att hålla ordning här hemma och inte skylla på tidsbrist till mig själv.

Det var väl det jag kom på nu. Idag ska jag plugga lite, städa lite och ha möte med innebandyn.

Så här blev några av blommorna jag pysslade med igår.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0