3 januari

Det var ett tag sedan jag var här men har haft fullt upp samtidigt som jag inte gjort något alls egentligen. Både jul och nyår har varit och det har varit toppen! Har fått fira jul med båda mina familjer, haft min älskling hemma i snart två veckor och firat in det nya året med fina vänner. Jag har pluggat alldeles för lite och har lite smått tenta-ångest.
 
Om jag kanske ska summera 2012 med några rader då. Jag har nu gått 1 och ett halvt år på universitetet och har aldrig varit mer säker på att jag har gjort rätt val, jag har jobbat mer än någonsin med det jag älskar och bara mött positiv respons inför mitt framtida yrke. Jag och Jörgen har bott tillsammans i 1 år. Jag har tagit en paus med mitt eget innebandyspelande och varit tränare för ett gäng 10-åringar istället men planerar att återuppta med spelande nu efter nyår. Utöver det kan jag säga att jag har varit och är lycklig med min älskling, min familj och mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0